Fixardag.

Då jag är mellan två jobb så får Vilhelm vara på dagis 15 timmar i veckan, trots att jag är ledig. Han uppskattar det och gillar verkligen att gå dit, och jag uppskattar det faktiskt också. Man får tid att göra saker som måste göras utan att det går ut över Vilhelm.

Idag har jag passat på att scanna hyresvärdar, bostadsköer och till och med ställt Vilhelm i kö för förskoleplats. Från och med 2011/10/01 har jag sökt, vi får se om det fungerar. Vi lär ju ha en lägenhet också, bara en förskoleplats kommer man inte så långt med.

Har hunnit med lite pyssel också. Till helgen får ni se vad det blir!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du och dina bloggar... :-D Ja, ja, jag lägger väl som vanligt till den på bloglovin då. :-D



Det låter som om du har mycket på g, nytt jobb, ny lägenhet (igen? är du verkligen säker?),... Kul med lite action!



Sv: Jag kan ju inte påstå att all nagellack hamnade där den skulle hamna (inte i mina ögon iaf) men vad gör man inte. Och just här finns det nog också bara den där lek & plask-gruppen på lördagar, allt annat är i Karlstad. Jag hade gärna sett typ fotboll för småttingar men då måste man nog flytta till större.

2011-05-30 @ 20:08:17
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0