Välkommen juni!

Och välkommen helg! Långhelg gillas, fem hela dagars ledighet. Senast jag och P hade det tillsammans var i augusti 2009, det var med andra ord ett tag sedan.

Vi kommer att ha häcken full hela helgen. På fredag ska vi på min pappas bröllop med tillhörande fest efteråt, och lördagen kommer säkert att ägnas åt umgänge med familj och släkt. Trots att vi inte bor så långt från varandra så är det sällan man ses, det blir inte riktigt av och alla har fullt upp med sitt. Men i helgen ska vi iallafall ses, och umgås!

Jag har fullt upp imorgon också, då jag lovat att göra bröllopstårtorna tills på fredag. Jag har inte riktigt löst förvaringen än, vårt kylskåp är inte riktigt byggt för att förvara tre tårtor, men det löser sig. Jag har knappt bakat tårtor alls senaste året, men det blir nog kanon iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Okej. Jo de e ju så olika. Jag tycker att de e helt okej att hon vaknar en eller två gånger & får lite mat. Ja vill inte "tvinga" henne så utan ja testar. Va nämligen min bvc sköterska som tipsa mig om att pröva napp mm på natten för att hon inte behöver äta på natten. Men funkar de inte så funkar de inte, då får ja "stå ut". :)

2011-06-01 @ 21:14:09
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0