Solig söndag.

Fram tills idag har helgen bjudit på underbart väder! Underbart verkligen, cirka 25 grader och strålande sol. Fantastiskt! Efter att vi vaknat till lite igår åkte vi till en stor strand en bit bort, mycket uppskattat, i synnerhet av Vilhelm.

Han passade på att ta årets första dopp, med råge. Han hade nog för avsikt att bara bada fötterna, men plötsligt ramlade han ner i en stor grop, och blev doppad ända upp till öronen... Det gick ändå bra, tack och lov, och han verkar inte ha blivit skrämd av händelsen. Jag var nog den som blev mest rädd tror jag.

Förutom den lilla incidenten hade vi det jättehärligt! Grävde i sanden, åt bullar och jag försökte få lite färg på mina ack så vita ben.







Nöjd Vilhelm.



Och väldigt nöjd mamma.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ser fullkomligt underbart ut =)

2011-06-06 @ 15:39:31
URL: http://kaptenbeckbyxa.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt ju!



Jag fuskar med BUS på benen, fast det skulle antagligen funka bättre om jag använde det regelbundet... För visst är det surt att just benen aldrig blir lika bruna som ex. armarna. Iaf inte lika snabbt.



Sv: Ok, det beror ju på hur man prioriterar - själv föredrar jag funktionen framför upplägget. :-D

2011-06-06 @ 19:23:23
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0