Imorgon är det dags!

Livet som lyxhustru är över (för den här gången åtminstone). Jag har ju, som ni kanske förstått, gått hemma i ganska precis en månad nu. Avslutade min tjänst på ICA Supermarket i mitten av maj, och imorgon börjar jag min nya tjänst. Hos konkurrenten, Coop Extra. Jag kan helt ärligt säga att det ska bli så kul! Jag har varit där och träffat min nya chef ett par gånger, och jag tror att det här blir alldeles fantastiskt bra!



Till och med vecka 32 är jag schemalagd, sedan får vi se vad som händer. Förhoppningsvis börjar jag plugga vecka 35, och mellan Coop och studerandet har jag funderingar på att försöka klämma in ett körkort. Vi får se, men sommaren är hur som helst spikad och det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Spännande. Lycka till

2011-06-14 @ 20:47:09
URL: http://grodfamiljen.se/
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Tack snälla!



Och grattis till jobbet :)

2011-06-14 @ 21:47:24
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Lycka till på nya jobbet!

2011-06-14 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0