Filmkväll från helgen.

Vi hyrde film i lördags. Vi är medlemmar i Lovefilm, men jag hade glömt skicka in de gamla filmerna så vi hade inga osedda hemma, så det fick bli den lokala videobutiken. Vi såg Life as we know it, regi av Greg Berlanti. En film precis i min smak, lite lagom fånig och romantisk. Och ja, jag grät en (eller tre) gånger. Jag gråter till åtminstone sju av tio filmer. Min akilleshäl.

Klart godkänd!!

 

I måndags tog jag mig dessutom i kragen och postade mina filmer till Lovefilm, och idag dök två nya filmer upp i brevlådan. Lättsmälta komedier, The back-up plan och The switch-Pappa på burk. Jag ser fram emot lite mer gråtande i soffan under helgen, och jag hoppas nästan på en regning och ruggig helg.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, den var bra...gillar också sånna filmer och Josh Duhamel gör inte ont att titta på ;)

2011-06-16 @ 21:10:24
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: elin

Life as we know it är så himla bra! :D

2011-06-16 @ 22:37:42
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0