Bröllop i bilder.

Jag glömmer tyvärr ofta bort att fota. Det slår nästan aldrig fel, tar med kameran, fotar, kommer hem och upptäcker besviket att jag bara har 15 bilder från kvällen. Men ja, några blev det åtminstone!

Själva vigseln ägde rum i ett naturreservat ett par mil härifrån. En borgerlig vigsel, och alldeles lagom. Jag har tidigare bara varit på kyrkbröllop, men jag föredrar helt klart den här modellen.

 

Ceremonin var ganska kort, vilket passade en viss 3-åring utmärkt. Efteråt fikade vi med goda mackor och kaffe i gräset, hur mysigt som helst! Vädret var verkligen med oss igår, 25 grader varmt och strålande sol. Underbart!

 

Från vänster: Min lilla lillasyster, lilla lillebror, brudens svägerska, min svägerska, stora lillasyster samt min andra svägerska.

 

Efter en powernap och ombyte så blev det middag på Hembygdsgården. God mat, god tårta och framförallt trevligt sällskap. Riktigt lyckat!

Vackraste Vilhelm. Han och min lillasyster, som är knappt två år äldre än V, öste järnet. De var alldeles sjösvettiga innan vi ens kommit till välkomstdrinken!


Brudparet själva! Min lillebror bakom dem, lillasyster framför och farfar till höger. Jag hoppas att någon annan fick bra bilder på tårtorna, för det fick tyvärr inte jag...

 

Den duktiga fotografen, och även min väninna, Caroline Dahlén fotade innan och under vigseln. Ett par bilder dök upp på hennes blogg igår, och fler kanske kommer! Om inte annat så är alla hennes vackra bilder värda att kikas på, hon är kanonduktig!


Kommentarer
Postat av: Lindah

Vill se hur du såpg ut.

Oj vad stor V blivit. länge sedan jag såg honom. SÖTASTE

2011-06-04 @ 22:05:30
URL: http://grodfamiljen.se/
Postat av: Emma

Jag skulle mer än gärna ha vår vigsel ute i naturen! Så vackert....om det inte regnar såklart :)

2011-06-05 @ 11:18:38
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Fridah

Guuud vad söt Vilhelm är! Och de där linblonda lockarna, sååå fint! (Snacka om att jag ångrar att jag snaggade Viggo i vintras ;-))



Och härliga värmländska naturen... Så himla vackert!

2011-06-06 @ 01:18:26
URL: http://empowerment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0